שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

סיו”ר האגודה אוסף/ת הצעות מחיר ממספר ספקים שונים למגוון מתנות שונות. בחירת המתנות נעשית תוך שימת דגש של גיוון מבחינת מבחר המוצרים וגם שיהיו רלוונטים ושימושיים עבור הסטודנטים/ות, תוך התחשבות בתקציב קבוע מראש.

קיימת מסורת שבה בשנה א’ שבה סטודנט/ית מקבל/ת תיק עם כניסתו/ה לאקדמיה. כדי לא לחלק את אותה המתנה, האגודה דואגת שסטודנטים/ת בשנים ב’ והלאה יקבלו מתנה אחרת. סטודנטים/ות בשנה א’ שרוציםות מתנה אחרת, או סטודנטיםות בשנים ב’ והלאה שרוציםות תיק, יכוליםות להחליף ביניהםן. בנוסף, אם יש לך הצעות למתנות לשנים הבאות – ניתן לפנות למשרדי האגודה, נשמח לשמוע!

תפקיד ראש מדור תרבות בשיתוף עם החברה הכלכלית של האגודה הוא לגבש רשימת אמניםות (לפי התקציב הרלוונטי) רשימה זו מופצת כסקר קצר באמצעות פייסבוק האגודה לכלל הסטודנטים/ות. את האמנים הסופיים האגודה חברי הנהלת האגודה בוחריםות יחד מתוך הרשימה המוצעת.

האירוע מתומחר לאחר שכלול של כלל המשתנים המשפיעים על העלויות כגון: האמניםות, האבטחה, המקום, דרישות המשטרה, במה, תאורה, הסעות לאירוע ועוד. כל אירוע מחוייב לעמוד בדרישות של מהנדס בטיחות ומשטרה יחדיו. לאחר חישוב כל העלויות (תוך התייחסות לכמות האנשים שצפויה להגיע) מתומחרת עלות כרטיס כניסה לסטודנט/ית או חיצוני/ת. 

מדור תרבות של האגודה בעבודה משותפת עם החברה הכלכלית אחראים על הפקת האירועים השונים במהלך השנה. אירועי האגודה מורכבים לא רק ממדור תרבות וישנן מופעי תרבות \ הרצאות ופעילויות שמקורן במדורים שונים – רווחה, מעורבות חברתית, אקדמיה ועוד. האירועים נבחרים מתוכננים ביוזמתםן של הרכזים/ות באגודה, והן בעקבות פניות ובקשות של סטודנטים/ות מהשטח. רוצה להרים אירוע? להביא הרצאה? ניתן לפנות לראש המדור / מנהלות המשרד או רכזת אקטיביזם באגודה! 

האירוע מתומחר לאחר שכלול של כלל המשתנים המשפיעים על העלויות כשבראש ובראשונה המטרה היא לייצר אירוע כמה שיותר איכותי ובכמה שפחות עלויות עבור הסטודנטים/ות. האגודה מסבסדת כ50% מהעלות המקורית של הכרטיס לכלל האירועים. בנוסף, ישנם מגוון אירועים שהכניסה אליהם היא בחינם, למשל הרצאות על הבר, מסיבות, חלון חברתי ועוד. 

בשל קיום האירועים במהלך ימי הלימודים וחוזה עם זכיין הקפיטריה, המכללה מאפשרת מכירת אלכוהול בשטחיה במספר פעמים מוגבל בשנה. האגודה עושה את כל המאמצים בכדי לאפשר מכירה באירועים כמו חלון חברתי, “באווירה על הדשא” ואירועי תרבות נוספים.

החברה הכלכלית אחראית לכל נושא הקמת הדוכנים במכללה ובאירועי האגודה, וכן על התשלום עבורם. פתיחת דוכן מכירה בקמפוסים נעשה בתשלום לחברה הכלכלית.

באירועי האגודה השונים תמיד אנחנו דואגים לגיוון במבחר המזון המוצע ובכל אירוע אגודה יהיה דוכן אחד לפחות עם תעודת כשרות, ודוכן אחד לפחות של מזון טבעוני בנוסף למגוון דוכנים.

לכל בירור או שאלה בנושא ניתן לפנות לנתנאל, אחראי על קשרי לקוחות מטעם החברה הכלכלית בטלפון:054-2329280 , או במייל:hetz.th1@gmail.com

במשרדי האגודה הנמצאים בקמפוס המערבי והמזרחי קיימת מגירת אבדות לכל החפצים, המסמכים והתעודות שאבדו בקמפוס. 

משרדי האגודה פתוחים בשעות הפעילות במערבי: 8:30-15:00, ובמזרחי: 10:00-14:30

בדרך כלל יופיעו שלושה אמנים/ות. מספר זה משתנה לאור עליית מחירים של אמנים/ות בכל שנה, במקביל ליציבות התקציב של האגודה.



ראשית,  נשלח סקר לכלל הסטודנטים/ות ומתוכו נבחרים האמנים/ות המובילים/ות ביותר. לאחר מכן, מתבצעת בדיקה לאור התקציב הקיים ואת הזמינות של האמנים מבחינת תאריך ושעה. בתוך הבחירה נתחשב בכל האוכלוסיות בקמפוס על מנת לתת ייצוג ראוי – מוסיקה מזרחית, מיינסטרים, אמנים/ות מהחברה הערבית ויצירת איזון ושוויון מגדרי בתוך הבחירה.

בגלל מגבלות התקציב, האגודה מעדיפה להביא מספר אמנים בינוניים \ קטנים מאשר אמן אחד גדול כדי לקלוע לקהל רחב ככל האפשר.

המחירים בשוק עלו, לכן השת”פ עם אגודות אחרות אינו מוריד את המחירים, אלא שומר עליהם שלא יעלו.

ניתן לפנות ליונתן זירהן מנכ”ל החברה הכלכלית (hetz.th@gmail.com) או לפנות לעובדות החנויות הקמפוס כדי להעביר את הפרטים הרלוונטים.

משום שכך ההתנהלות והלמידה יעילה יותר. ככל שיש יותר אנשים יש יותר שאלות, קצב הלמידה נעשה איטי יותר ומועיל פחות. כשמספר המקומות מוגבל – כל סטודנט/ית זוכה ביחס אישי יותר.

האתגר מתמקד בעיקר בזמן שנותר טרם המבחן (לפעמים נותר מעט מאוד זמן והמתרגל/ת עשוי/ה לעבוד תחת לחץ גדול, ולא כל מתרגל/ת מוכן/ה ורוצה לקחת זאת על עצמו). עלינו למצוא זמני ותאריכי תרגול שיתאימו גם לסטודנטים/ות וגם למתרגל/ת.

נציג/ת החוג הוא הערוץ המקשר המתאם בין ארגון המרתון לבין הסטודנטים/ות. התיאום והקישור כולל הפצת סקר בקרב הסטודנטיםות בחוג באמצעות קבוצות הוואטסאפ החוגיות. לאחר מכן הנציג/ה מתאם/ת בין הימים בהם יכולים/ות הסטודנטים/ות לבין הימים בהם המתרגל/ת יכול/ה לקיים תרגול. הצעד הבא הוא פרסום ההרשמה לתרגול בעצם.

לחברי אגודה המרתון עולה סכום סמלי של 15 שקלים לשעה (בד”כ) כשזמני המרתום נעים בין 8 שעות ל14 שעות. המחיר כולל בתוכו תשלומים למתרגל/ת שמורכב מתשלום על תנאים סוציאליים, נסיעות, בנייה והכנה מראש של התרגולים, ועוד. 

השקעת המשאבים והניהול הכולל של פתיחת מרתון לקבוצה הקטנה מ12 סטודנטים/ות לא מתאפשרת לאגודה הן תקציבית והן מבחינת שעות ארגון ותכנון.

יש מתרגלים/ות ותיקים/ות שהאגודה והחברה הכלכלית עובדות איתה כבר כמה שנים והם פועלים/ות כמתרגלים/ות ממשיכים/ות. המתרגלים/ות נבחרים בקפידה תוך עמידה בקריטריונים אקדמיים ומקצועיים.

ניתן להירשם דרך קישור בחנות האגודה האינטרנטית – בעצם כמו רכישת מוצר. יש ללחוץ על הלינק לתשלום, למלא פרטים אישיים ואז לקבל אישור הרשמה למרתון. * התשלום הינו באשראי.

כדי לשמור על מספר סטודנטים/ות שווה בכל קבוצה וכדי לא ליצור בלבול. (ניתן להחליף קבוצות בעזרת החלפה של “ראש בראש”).

שירותים שהמדור מציע בתחום הדיור – לוח דירות מפוקח בפייסבוק, שירות ייעוץ עם עו”ד אחת לסמסטר, מחשבון דיור, ייצוג רכזת דיור ביישובים ובקיבוצים, הנחות בארנונה, פרויקט סל”ה (סטודנטיםות למען הקהילה)

אחראי טכנולוגית – נווה קורינלדי 054-6693019

האגודה פועלת כדי לקיים פעילויות בשני הקמפוסים ובשתי המכללות, חשוב לציין שהפעילות היא של סטודנטיםות עם יוזמה מתוך הקמפוסים – לכן האגודה מזמינה אותך ליצור איתנו קשר ולהרים את ההפנינג \ פרויקט \ אירוע הבא.

מדי שנה נערכות בחירות במהלך סמסטר ב’, הבחירות ליו”ר וסיו”ר האגודה אשר רציםות ביחד. כל סטודנט/ית יכול/ה לבחור ולהיבחר בתנאי שהוא/היא רשומיםות לעמותה (תשלום של 195 ש”ח בתחילת שנה).

האגודה היא עמותה ללא מטרות רווח, כלל הכנסותיה מיועדות לפעילות סטודנטיאלית ולרווחת הסטודנטים והסטודנטיות

החברה הכלכלית הנה חברת בת של האגודה ומטרתה לייצר פעילות לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות  – הפקת הStudent fest, הפקת מסיבות במהלך השנה, הפעלה ותחזוק של שירותי הדפסות, שירות המרתונים ועוד.

יו”ר וס”יור האגודה, ראשי המדורים ומנהלות המשרד בשני הקמפוסים, השכר משתנה בין התפקידים.

לא, תפקיד נציגות חוג הוא התפקיד התנדבותי.

רוב פעילות האגודה מתבססת את התנדבות – רכזי הקפה, נציגי חוגים וחברי ועד מנהל, הם תפקידים התנדבותיים.

המשכורות נקבעו מתוך שיח בין חברי ההנהלה (ראשי המדורים), ליו”ר וסיו”ר ואושרו על ידי חברי הוועד המנהל וחברי האסיפה הכללית.

כן. האגודה עובדת עם עורך דין, משרד רו”ח, גרפיקאית וועדת בחירות.

קמפוס מזרחי – 10:00-14:30
טל’ קמפוס מזרח: 04-8181562
קמפוס מערבי – 08:30-15:30
טל’ קמפוס מערבי: 04-8181561

בעל/ת עסק סטודנט/ית או חיצוני/ת – פרסום בלוחות המודעות לבעלי/ות עסקים הינו בתשלום ומבוצע דרך החברה הכלכלית של האגודה, יש לפנות למייל hetz.th@gmail.com | hetz.th1@gmail.com.

בעל עסק סטודנט/חיצוני – הקמת דוכן במהלך הסמסטר הינו בתשלום בימים שבין שני לרביעי, יש לפנות לחברה הכלכלית של האגודה
במייל hetz.th@gmail.com |
hetz.th1@gmail.com.

במהלך כל שבוע יוצאים פרסומים שוטפים בעמוד הפייסבוק “אגודת הסטודנטים תל חי” וניוזלטר שמגיע אל המייל של כל סטודנט בכל יום ראשון החל מהשעה 11:00 בהדרגה.(יש לשים לב שהמייל אינו מגיע ל”קידומי מכירות”).

עמדות קפה אגודה מתופעלות ומתוחזקות על ידי סטודנטיםות מתנדביםות, שמשקיעיםות מזמני ההפסקות שלהןם לשמור על העמדות. האגודה תמיד צריכה עוד מתנדביםות ותמיד יש מקום לעזור, חסר לך משהו? בואו לקחת חלק, נשמח לעוד עזרה!

לא קיבלת תשובה?

שאלו אותנו !